Plein ven de hemelse vrede - Reisverslag uit Beijing, China van William Ingrid - WaarBenJij.nu Plein ven de hemelse vrede - Reisverslag uit Beijing, China van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Plein ven de hemelse vrede

Blijf op de hoogte en volg William

12 Mei 2014 | China, Beijing

Hhet slechte weer van gisteren werd vandaag goed gecompenseerd. Het was ongeveer 27 graden.
We hebben vandaag zonder de gids het plein van de hemelse vredebezocht. Er werd daar veel gedanst en bewogen door de Chinezen. Leuk om naar te kijken.
Daarna hebben we de tempel van de lama's bezocht.
Hier waren veel Boeddha's te zien en werd veel gebeden.
vanavond gaan we Pekingeend eten.
Pekingeend bestaat uit stukjes eend in een dun stukje deeg dat je kunt klaarmaken met stukles groente naar keuze en saus. Je kunt het flinter stukje deeg ook onderaan dichtvouwen met bijv. Alleen deeg naar gelamg je smaak.

• 13 Mei 2014 - 08:57

Gregor En Jose:

hallo Ingrid en William,
    al veel gedaan in de eerste paar dagen. hoe is de groep? hoe bevalt het echte chinese eten?
    nog veel plezier
    groetjes Gregor en José

• 14 Mei 2014 - 15:38

Joset:

Zo te lezen zijn jullie lekker aan het genieten, bijzonder om over de chinese muur te lopen!
    Ik wens jullie heel veel plezier, mooie dingen, goed gezelschap en genieten toe.
    Hoeveel foto's heb je al gemaakt William?

Groetjes Joset