Revelstroke - Reisverslag uit Ottawa, Canada van William Ingrid - WaarBenJij.nu Revelstroke - Reisverslag uit Ottawa, Canada van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Revelstroke

Door: ingrid en William

Blijf op de hoogte en volg William

05 Juni 2012 | Canada, Ottawa

Vandaag een berichtje vanuit een regenachtig Revelstroke.
Vanmorgen om half 10 vertrokken vanuit Harrison Hot Spring.
Gisteren hebben we daar nog een wandeling gemaakt en zagen toen in het meer een kopje omhoog komen.
Dit bleek een zeehondje te zijn.
s'Avonds hebben we heerlijk gegeten in het hotel met uitzicht op het meer.
Voor de ramen hingen lokbakjes waar steeds kolibrietjes op af kwamen.
Tijdens onze tocht van 6 uur in onze huurauto (Nellie), hebben we ondanks de regen genoten van de mooie natuur.
The Three Valley Lake Chatau was vanaf de weg makkelijk te herkennen aan de rode daken. Het is een soort landgoed tussen de bergen aan een meer.
Hele aardige mensen.
Morgen gaan we 325 km rijden naar Banff.
Misschien sneeuwt het er wel.

Groet W & I

• 06 Juni 2012 - 09:52

Christel:

Hey Ingrid en William,

Hier regent het ook weer eens, ben ik ook net een dagje vrij...
    Leuk om jullie belevenissen te lezen. Geniet ervan!!