Skagway - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu Skagway - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Skagway

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg William

19 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend vroeg aangekomen in Skagway. Het ontbijt was weer lekker. Vers fruit, melk, thee, kaas broodjes en een appelbroodje na. Er is werkelijk alles van warm tot koud je kunt je hier helemaal dik eten, de hele dag door.

Daarna zijn we van boord gegaan en hebben we een tour geboekt. De lunch hebben we aan boord genuttigd en daarna onze prachtige tour, lnags meren gletsers, sneeuw en berggeiten. De tour is zojuist afgelopen en de gids heeft ons bij de bibliotheek afgezet waar ze WIFI en Internet hebben.

Tijdens onze tour hebben we een aantal korte wandelingen gemaakt en wederom prachtige natuur gezien. We hebben water uit de gletser gedronken, ijskoud maar heerlijk. We hebben een flesje geveuld en meegenomen. William zijn handen zijn bevroren.
Ook hebben we mooie foto s gemaakt. We zullen deze plaatsen zodra we thuis zijn want dan hebben we het kabeltje.

We hebben de voetbalwedstrijd Nederland Portugal aan boord op een groot scherm gekeken. Erg jammer. Nederland NUL punten.

Vanavond weer lekker eten met onze vrienden uit Australie. Heel gezellig Daarna gaan we naar de disco om te dansen of naar een theatervoorstelling of beiden. Of we gaan naar het casino, pianobar andere optredens. Je kunt zelfs de hele nacht door eten. Hamburgers, tacos, wraps enz. Je kunt het zo gek niet bedenken.

We gaan nu wandelen naar ons schip de Zuiderdam en dan even lekker rusten en omkleden. Morgenavond is het weer Formal, Dat betekent in het lang of in elk geval netjes. Leuk om te zien hoe iedereen zich heft uitgedost en hoe anderen op gymschoenen komen.

Tot morgen.(als er internet is)

William en ingrid

• 20 Juni 2012 - 22:15

Nellie Elemans:

Hoi jongeluitjes,

Zo Ingrid, dan kun jij toch weer eens een van je galajurken dragen. Dat is niet verkeerd. Daar had ik ook wel bij willen zijn. Maar goed. Ik zit zo'n beetje aan de andere kant van de wereld. En niet in galajurk. Tuinkleding is in mijn situatie meer gepast.
    Geniet nog even van de laatste dagen. Ben benieuwd naar al jullie uitgebreide verhalen.

Nellie