Juneau hoofdstad Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu Juneau hoofdstad Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Juneau hoofdstad Alaska

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg William

18 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Even een berichtje uit Alaska. Op de boot is alles perfect geregeld. Ze doen werkelijk alles voor je, soms voelen we ons bezwaard. het eten is lekker. Er is echt alles. S avonds is er een filmzaal met gratis popcorn, een theater, casino, disco. pianobar enz.
Op de eerste dag , zaterdag, zijn we naar de diningroom gegaan om onze tafel te bekijken. Omdat er geen tafelnrs opstonden hebben we heb aan de ober gevraagd. hij wees ons een tafl in de buurt van het raam voor 6 personen. We hadden een tafel voor 2 verwacht. S avonds om 8 uur zijn we dus aan die tafel gaan zitten. We zaten met 2 echtparen uit Australie. Later bleek dus dat we aan de verkeerde tafel zaten en dat 1 echtpaar uit Australie van hetzelfde reisgezelschap apart zat. Het was zo gezellig dat ze hebben geregeld dat we de volgende avond een tafel hadden voor 8 personen. We hebben ondertussen al een uitnodiging om naar Australie te komen op onze volgende vakantie. S avonds is het heel gezellig we gaan met hun naar het theater, naar de disco dansen enz.

De eerste ochtend is william zeeziek geweest omdat we op open water voeren. De stewards kwamen tabletten brengen, vers fruit, brood, sinasappelsap (vers) en groene appels. Groene appel hielp en rond 11 uur was hij weer op de been. We worden overal vermaakt en hebben overal genoeg te buurten. Er zijn maar 2 dames uit Nederland, verder alleen veel Amerikanen en Australiers.

We moeten nu gaan want de koffieshop gaat slutien. Morgen zijn we als het goed is in Skagway als er een internetcafe is dan horen jullie wer van ons.

Groeten uit Alaska