informatie over de reis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu informatie over de reis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van William Ingrid - WaarBenJij.nu

informatie over de reis

Door: ingridenwilliam

Blijf op de hoogte en volg William

06 Mei 2010 | Nederland, Tilburg

Zaterdag vertrekken we om 23:40 vanuit Amsterdam naar Quito de hoofdstad van Ecuador. Vooraf hieraan gaan we met de trein naar schiphol.
Op 29 mei vertrekken we vanuit Quito en landen we zaterdag om 05:05 uur in Amsterdam.
Onze boot op de Galapagos Eilanden is de Aida Maria. We verblijven hier met een internationaal gezelschap. Wij zijn de enige Nederlanders. Elke dag maken we 2 excursies op een aantal eilanden. Meestal varen we s nachts van eiland naar eiland. We hopen veel verschillende vogels, schildpadden, leguanen etc. te zien.

• 07 Mei 2010 - 10:27

Ingrid:

even testen

• 07 Mei 2010 - 21:20

De Feestvarkens :

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe ; lekker genieten van het land, de natuur, de mensen, de cultuur en niet te vergeten van elkaar.
    Wij zullen aan jullie denken dit weekend als we taart eten en taart eten en blijven borrelen....

• 09 Mei 2010 - 19:15

Dun Arie En Anja:

Hoi Willem en Ingrid goed aangekomen? Lekker weer daar? heel veel plezier en tot ziens