Strand - Reisverslag uit Salinas, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Salinas, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Strand

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg William

30 Mei 2010 | Ecuador, Salinas

Dag allemaal,

Vandaag zijn we heeel vroeg in Amsterdam aangekomen. Omdat we niet eerder in staat waren om onze weblog bij te werken, doen we dit nu thuis.

Onze reis ging verder van Cuenca naar het strad van Ecuador, de plaats Salinas. We verbleven hier in een all inclusive hotel (met armbandje) Aan het strand van de Stille Oceaan. Een mooi hotel met hotelbar, waar iedereen cocktails ging drinken (mochitos enz) hapjes bestelden en frietjes. Buffet eten en s avonds salsa dansen en veel grande cervezas. Grote flessen Ecuadoraans bier. Ik ben vroeg naar bed gegaan want het eten was me niet zo goed bevallen. De volgende dag hebben we nog een strandwandeling gemaakt en een mooi t shirt voor William gekocht met SALINAS BEACH erop. s middags volgde onze bustocht naar de grootste stad van Ecuador, Guayaquil. We kwamen laat aan omdat iedereen graag langer aan het strand wilde kijken (en de voetbalwedstrijd Bayern Munchen - Inter Milan wilden zien. Rond zeven uur s avonds kwamen we aan in Grand Hotel QGuayaguil hier een beetje gegeten en onze koffers gereedgemaakt voor de vlucht de volgende ochtend naar DE GALAPAGOS.