Evenaar - Reisverslag uit Quito, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu Evenaar - Reisverslag uit Quito, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Evenaar

Door: ingridenwilliam

Blijf op de hoogte en volg William

11 Mei 2010 | Ecuador, Quito

Hallo daar zijn we weer in Quito. Gisteren zijn we in Otavalo geweest. We hebben een Indianenmarkt bezocht en s avonds hebben we heerlijk vis gegeten. Vanochtend zouden we een condorfarm bezoeken. We konden echter niet over de highway. Indianen hadden deze weg met rotsblokken en boomtakken gebarikadeerd. Ze hadden hun speren bij zich en waren getooid met oorlogsstrepen. Ze staakten i.v.m. de voorgenomen privatisering van het water. We hebben daarom een lange tocht door het Andesgebergte gemaakt. Smalle onverharde wegen zonder vangrail. Uiteindelikjk zijn we toch bij de evenaar beland en hebben we een prachtige rondleiding gehad met de geeikte truckjes met water en een ei etc.
Jullie zien ons op de foto bij de evenaar.
Morgen gaan we de Cotapaxi, een vulkaan van 5000 meter hoogte beklimmen. William gaat met de mountainbike terug naar beneden, ingrid gaat veiligheidshalve met de bus terug. Daarna gaan we bij een meer ete.
Morgen zullen we proben een foto van de vulkaan te plaatsen.

Nog even over het weer. Vanochtend was het hier 34 graden en zonnig. Vanmiddag in de bergen was het 25 graden. Op de evenaar was het vreselijk heet.
Vanavond gaan we lekker eten en op tijd naar bed. Morgen gaat de wekker om zes uur. ;-(

• 12 Mei 2010 - 06:09

Monique:

Hoi William en Ingrid,

Ja wrijf het er nog maar eens in 25 tot 34 graden! Het is hier koud en nat bah. Maar wat een mooi verslag weer, ben benieuwd naar het volgende verhaal.
    Veel plezier he, wij proberen er hier ook wel wat van te maken.

groetjes Monique, Geert en Emmy

• 21 Mei 2010 - 12:13

Monique:

Hoi Ingrid en William,

Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto´s te zien. Hier is het gelukkig nu ook mooi weer. Wij kijken weer uit naar jullie volgende avonturen. Veel plezier.

groetjes Emmy, Geert en Monique