Victoria Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van William Ingrid - WaarBenJij.nu Victoria Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van William Ingrid - WaarBenJij.nu

Victoria Vancouver Island

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg William

14 Juni 2012 | Canada, Victoria

Goedeavond,

We zitten nu in VIctoria. We hebben zojuist in de stad gegeten. En een stadswandeling langs de haven gemaakt en fotos gemaakt. De zonschijnt hier nog steeds. Het is bijna 21.30 uur. Het is wel fris. We zijn vanochtend van Whisteler in de regen naar Vancouver gereden. Vanaf Vancouver hebben we de ferry naar Victoria genomen. De tocht duurde 1 uur en 45 minuten. Onderweg riep de kapitein om dat er aan de linkerkant van de boot Killer Whales te zien waren. Toen we daar aankwamen zagen we in de verte nog een vin uit het water omhoog steken. Morgenochtend om 10.00 uur gaan we met een zodiac op zoek naar de orka s. Daarna gaan we de stad nog bezichtigen en lekker eten. We hopen op mooi weer. Zaterdagochtend nemen we om 9 uur de ferry terug omdat we rond 12 uur bij de haven willen zijn om onze reis te vervolgen naar Alaska. We hopen morgen op mooi weer. Als we orka s gezien hebben laten we het weten en worden de foto s hiervan geplaatst zodra dit kan.

Groet Ingrid en William

• 15 Juni 2012 - 17:13

Monique :

Hoi,
    Leuke verhalen hoor, leest lekker.
    Wij hebben ook wat leuks..... Geert is geslaagd voor zijn VWO!!! Have fun en proost
    groetjes Monique en de hele bubs