banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu banos - Reisverslag uit Baños, Ecuador van William Ingrid - WaarBenJij.nu

banos

Door: ingrid

Blijf op de hoogte en volg William

16 Mei 2010 | Ecuador, Baños

vandaag zijn we in het gezellige plaatsje Banos geweest. In de buurt liggen prachtige watervallen en diepe valleien, waar je vanaf kunt bungyjumpen. William heeft de tocht met de fiet gedaan. Ik ben samen met Roeland, Ans en Corry met een open bus op pad geweest. Het was prachtig weer en we zijn ondanks goed insmeren toch een beetje verbrand. Aan het enid van de toch kregen we verse forel met groenten. De forellen komen in een emmer het resaturant binnen en worden zo klaargemaakt. De terugreis was is een open laadbak... Ik mocht voorin zitten. Daarna hebben we wat gerust en geprobeerd om fotos te uploaden voor de weblog. Dit lukt echter niet. Het kan dus nog wel een tijd duren voordat er weer fotos komen. Waarschijnljk pas in Quito, na de Galapagos. Verder is alles hier goed. We gaan om kwart over zeven eten, dus dat is over vijf minuten. Tot morgen.

• 17 Mei 2010 - 16:17

Arie En Anja:

Smakelijk eten is het lekker? We zijn erg benieuwd naar de foto's. Lijkt ons ook een erge mooie reis. Wij hebben met onze korte vakantie alleen maar kou gehad aan zee Nog heeeeeeeeeel veel plezier groetjes

• 17 Mei 2010 - 16:43

Gregor En José:

hallo,

tot nu toe zijn het allemaal leuke verhalen van mooie ervaringen, goed weer en lekker eten. Jammer dat jullie geen foto's kunnen uploaden, wij zijn er erg benieuwd naar. Misschien heeft het te maken met de grootte van het bestand. Onze ervaring was dat foto's genomen op 8MPXS niet gaan maar genomen op 3 MPXS wel. Hoe is de samenstelling van de groep ( aantal, geslacht, leeftijd, nationaliteit)? Zo te lezen wel een leuke groep. Geniet er van en we blijven jullie volgen. groetjes

• 17 Mei 2010 - 17:22

Monique:

Hoi luitjes,

veel plezier en vooral genieten he!
    Wij zijn ook erg benieuwd naar de foto´s en de groep.

groetjes Monique, Geert en Emmy

• 18 Mei 2010 - 18:49

Anne:

Erg leuk om na een dag werken jullie reisverslag te lezen. Ik ben vandaag nog langs je werkplek gelopen, Ingrid, en ach, dat ziet er best prima uit...zo leeg. Lekker genieten dus van jullie vakantie. Ik geniet mee.

Dikke knuffel van Thomas, die gisteren voor het eerst naar school is gegaan en een waterpokkenknuffel van Feline :) En niet te vergeten van Ton natuurlijk.

• 20 Mei 2010 - 07:24

Yvonne:

Heey, alls goed daar? Zo te lezen wel! Wat een mooie reis maken jullie daar mee, zeg! Hier alles oke! Tot gauw!
    Geniet van de verdere vakantie en groetjes van ons allemaal! Hans-Yvonne-Pim-Floor-Pleun